Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

§ 1 Postanowienia ogólne
Sklep internetowy: AMETRYN Sławomir Czaicki, działający pod adresem: ul. Czeladnicza 25, 43-300 Bielsko-Biała prowadzony jest przez
AMETRYN Sławomir Czaicki, z siedzibą przy ul. Czeladnicza 25, 43-300 Bielsko-Biała działający pod numerem NIP: 5472051208, REGON 243452521.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w szczególności
zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu Internetowego Umów sprzedaży Towarów
znajdujących się w asortymencie Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów
oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
§ 2 Kontakt ze sklepem
Dane kontaktowe Sprzedawcy:
1. Adres pocztowy: ul. Czeladnicza 25, 43-300 Bielsko-Biała
2. Adres poczty elektronicznej: ametryn.pl@gmail.com
3. Numery telefonów: 660-800-822
4. Numer rachunku bankowego: (ING Bank Śląski): 68 1050 1070 1000 0091 4257 8203
5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dniach/godzinach:
pn-pt w godz. 9-15. 
§ 3 Definicje
Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie
rozumieć:
● Formularz Zamówienia – usługa dostępna na stronie Sklepu Internetowego, za
pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie
Towaru do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży – w tym sposobu
dostawy i płatności.
● Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 13 lat (pod
warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz
jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają zdolność prawną, która korzysta z usług świadczonych przez Sklep
Internetowy.
● Konsument - użytkownik będący osobą fizyczną, dokonujący w Sklepie
Internetowym czynności niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością
gospodarczą lub zawodową.
● Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę
organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i
dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
● Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na
jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji w ramach usługi
prowadzenia Konta Klienta.
● Koszyk – element Sklepu Internetowego, w którym Klient może zobaczyć wybrane
towary oraz ma możliwość modyfikacji danych.
● Sklep Internetowy – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod
domeną cytryn.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy
Towar.
● Sprzedawca – podmiot wskazany w § 1, który prowadząc działalność zarobkową lub
zawodową proponuje sprzedaż za pomocą Sklepu Internetowego.
● Towar – rzecz ruchoma stanowiąca przedmiot obrotu pomiędzy Sklepem
Internetowym a Klientem.
● Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawarta na odległość przez
Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
§ 4 Rejestracja i logowanie
1. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Klientom
założenia i korzystania z Konta Klienta na stronie Sklepu Internetowego.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu Internetowego nie wymaga zakładania Konta
Klienta. Składanie zamówień Towaru przez Klienta możliwe jest albo po założeniu
Konta Klienta, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych,
umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania Konta Klienta.
3. Rejestracja Konta Klienta w Sklepie Internetowym jest dobrowolna i nieodpłatna.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto Klienta poprzez wysłanie stosownego
żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej
lub pisemnie na adresy podane w § 2.
5. W celu dokonania rejestracji Konta Klienta wymagane jest zapoznanie się i
zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, a także wyrażenie przez
Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas
rejestracji, oznaczonych jako obligatoryjne.
§ 5 Składanie zamówienia
1. Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sklepu
Internetowego, przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, poprzez wypełnienie
Formularza Zamówienia.
2. Podczas składania zamówienia niezbędnym dla Klienta pozostaje zapoznanie się i
zaakceptowanie przez niego niniejszego Regulaminu. Zapoznanie się ze wskazanym
dokumentem i zaakceptowanie go, Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole
przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu
w toku składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia
Towaru za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
3. Towar zamówiony w Sklepie Internetowym przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę,
który nie ma obowiązku rozliczania wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, może
zostać dostarczony wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, chyba że
Sprzedawca postanowił inaczej. Do dostawy dokonywanej na terytorium innego
państwa członkowskiego, aniżeli terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się §
7.
4. Wraz ze złożeniem zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje dane zamówienie do realizacji.
Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje
poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na
podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która
zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i o jego
przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą
otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
5. Klient, który przy składaniu zamówienia wybrał płatność z góry, powinien uiścić cenę
oraz koszty dostarczenia towaru w ciągu 7 dni od momentu zawarcia Umowy
Sprzedaży. W przypadku braku zapłaty w powyższym czasie, zamówienie jest
anulowane.
6. Jeżeli w ramach jednolitej gospodarczo transakcji o wartości przekraczającej kwotę
15 000 zł Klient dokona zakupu jako Przedsiębiorca będący podatnikiem VAT, w tym
Przedsiębiorca Indywidualny będący podatnikiem VAT, co najmniej jednego z
towarów załącznika nr 15 do ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca
2004 r. (Dz.U. Nr 54, poz. 535, ze zmianami) wówczas transakcja taka będzie
podlegała szczególnemu rozliczeniu w obszarze podatku od towarów i usług (tzw.
mechanizm podzielonej płatności). W takim przypadku Klient zostanie automatycznie
powiadomiony o zasadach rozliczenia transakcji i dalszych krokach.
7. Sprzedawca może anulować zamówienie złożone przez Klienta, niebędącego
Konsumentem, (tj. odstąpić od Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 395 Kodeksu
cywilnego) aż do upływu 7 dni, licząc od momentu zawarcia Umowy sprzedaży.
Odstąpienie od Umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania
przyczyny. Odstąpienie nie rodzi po stronie Klienta, niebędącego Konsumentem,
żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. Do skutków odstąpienia od umowy
przez Sprzedawcę stosuje się odpowiednio § 8 ust. 7 oraz ust. 8 Regulaminu.
§ 6 Ceny towarów
1. Ceny towarów prezentowanych na stronie Sklepu Internetowego wyrażone są w
PLN - polskich złotych (waluta) i są cenami brutto, a więc zawierają podatki, w tym podatek od
towarów i usług (VAT).
2. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w Koszyku, a więc w podsumowaniu
zamówienia, w chwili złożenia zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu
internetowego.
3. Towar zamówiony w Sklepie Internetowym przez osoby wskazane w § 5 ust. 3 lit. a i
b, może zostać dostarczony wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, chyba
że Sprzedawca, przedstawiając Towar w Sklepie Internetowym, postanowił inaczej.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy zawieranej z
Przedsiębiorcą wskazanym w § 5, jeżeli, wskutek złożonego przez niego
zamówienia, całkowita wartość dostaw towarów dokonywanych w ramach
wewnątrzwspólnotowej sprzedaży towarów na odległość w rozumieniu ustawy o
podatku od towarów i usług przekroczyłaby u Sprzedawcy w trakcie roku
podatkowego kwotę 42.000 zł. W takim wypadku Sprzedawca prześle Klientowi
oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 395 § 1 Kodeksu Cywilnego
w terminie określonym w § 5 ust. 9 Regulaminu.
§ 7 Realizacja zamówień
1. Czas realizacji zamówienia złożonego za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w
przypadku gdy towar będzie dostarczony na wskazany adres na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej, wynosi 3 dni robocze licząc od dnia:
a. w przypadku wybrania przez Klienta przy składaniu zamówienia płatności
przy odbiorze zamówionego towaru (płatność za pobraniem) – od dnia
wysłania przez Sprzedawcę do Klienta wiadomości elektronicznej z
potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji,
b. w przypadku wybrania przez Klienta przy składaniu zamówienia płatności z
góry kartą kredytową lub przelewem internetowym bankowości elektronicznej
– od dnia otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego
wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności.
§ 8 Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej
działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej
osoby charakteru zawodowego (wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) może w
terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży odstąpić od umowy bez podania
przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Towaru Klientowi
lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy jednoznaczne
oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu
odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Klienta, przed upływem
wskazanego terminu, pisma pocztą na adres wskazany w § 2 lub poprzez przesłanie
tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w §
2.
4. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie informacji
dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od Umowy.
5. W przypadku odstąpienia od Umowy, Klient ma obowiązek zwrócić towar
Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym
Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu
wystarczy, jeśli Klient odeśle towar przed upływem 14-dniowego terminu na adres
wskazany w § 2.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwróci
Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia
towarów, jednak z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę.
7. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych
sposobów płatności, jakich użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny
sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w
związku z tym zwrotem.
8. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta
do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu
odesłania Towaru, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem
korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania rzeczy.
10. Na podstawie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.
U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w ww. artykule.
§ 9 Reklamacja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe)produkty.
(Jeśli używane) Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego
produktu.
2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Towaru bez wad fizycznych
i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Towaru
na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020, poz. 1740 ze zm.), w szczególności w art. 556 i
następnych Kodeksu cywilnego.
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza
reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu
Internetowego. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady,
okoliczności jej wystąpienia, datę wystąpienia, dane Klienta składającego
reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
4. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji
Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu
reklamacji.
§ 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem
internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl
2. Klient posiadający status konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie
rozwiązania indywidualnego sporu między konsumentem a Sklepem Internetowym,
korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika
konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy
ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów - adres strony internetowej:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl
3. W rozwiązaniu indywidualnego sporu i skargi konsumenckiej związanych z
transakcją transgraniczną pomaga także Sieć Europejskich Centrów
Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej
Europejskiego Centrum Konsumenckiego:
http://www.konsument.gov.pl
4. Klient będący konsumentem posiada między innymi następujące możliwości
skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu między konsumentem a Sklepem
Internetowym:
a. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu
między konsumentem a Sklepem przez umożliwienie zbliżenia stanowisk
stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom
propozycji rozwiązania sporu,
b. uprawniony jest do zwrócenia się do stałego sądu polubownego działającego
przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
5. Inspekcja Handlowa jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w
sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zadania Inspekcji
Handlowej w zakresie prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego
rozwiązywania sporów konsumenckich oraz organizowania i prowadzenia stałych
sądów polubownych wykonują właściwi miejscowo Wojewódzcy Inspektorzy Inspekcji
Handlowej.
6. Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej właściwy dla siedziby sprzedawcy. Wykaz
wszystkich Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej oraz stałych sądów
polubownych wraz z adresami ich stron internetowych znajduje się na stronie
internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
7. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów
konsumenckich wraz z informacją o rodzaju spraw, jakimi poszczególne podmioty się
zajmują dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów pod http://www.uokik.gov.pl
8. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa również punkt
kontaktowy do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz
internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, do zadań którego
należy między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących
pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności w sprawach
sporów wynikających z transgranicznych umów zawieranych z konsumentami.
9. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania
sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie
internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany
rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w
sprawie ODR w sporach konsumenckich).
10. Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste,
skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów
między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych
wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług
zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a
przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Łącze elektroniczne do
platformy ODR: http://www.ec.europa.eu/consumers/odr.
11. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma
charakter dobrowolny - obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Sklep
Internetowy wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego
rozwiązywania sporów z konsumentami.
§ 11 Administrator danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego jest AMETRYN SŁAWOMIR CZAICKI
z siedzibą w BIELSKU-BIAŁEJ, wpisaną do CEIDG
działający pod numerem NIP: 547-205-12-08., REGON:243452521 .
2. Podanie danych osobowych przez Klientów Sklepu Internetowego jest dobrowolne, z
tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w procesie rejestracji
uniemożliwia rejestrację i założenie konta oraz uniemożliwia złożenie i realizację
zamówienia.
3. Sklep Internetowy przetwarza dane osobowe na potrzeby:
a. prawidłowej realizacji Umowy Sprzedaży towarów oraz ich wysyłki.
Niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży
skutkuje odmową zawarcia tejże umowy;
b. do marketingu towarów i usług znajdujących się w ofercie Sklepu
Internetowego w przypadku udzielenia stosownej zgody (rozumianej jako
wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz z wykorzystaniem
telekomunikacyjnych urządzeń końcowych – SMS, zgodnie z Ustawą z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest udzielona zgoda, a w
stosownych przypadkach konieczność realizacji Umowy Sprzedaży.
5. Każdy Klient, którego dane osobowe przetwarza Sklep Internetowy ma prawo do:
a. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania,
przenoszenia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. W związku z
przetwarzaniem przez Sklep Internetowy danych, przysługuje także prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
b. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, które są przetwarzane
na podstawie wyrażonej zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie
wyrażonej zgody przed jej wycofaniem.
6. Dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania przez Klienta Sklepu
Internetowego zgody.
7. Sklep Internetowy nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego.
8. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych dostępne są w Polityce
Prywatności i Plików Cookies.
§ 12 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn prawnych lub organizacyjnych w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na
realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca
poinformuje Klienta z co najmniej 15-dniowym wyprzedzeniem poprzez umieszczenie
informacji na stronie Sklepu Internetowego oraz poprzez przesłanie zarejestrowanym
Klientom na adres e-mail przypisany do ich Konta Klienta powiadomienia o zmianie
regulaminu.
3. W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie Umowy zawarte i
zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą
realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia
umowy i złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Zmieniony regulamin jest wiążący dla zarejestrowanego Klienta, który nie zrezygnuje
z prowadzenia konta w Sklepie Internetowym poprzez jednoznaczne oświadczenie
woli skierowane na adresy wskazane w §2, przed datą wejścia w życie zmienionego
regulaminu.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020, poz. 1745 ze zm.), a w przypadku Klientów
będących konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz. U. z 2020 r., poz. 287 ze zm.).
6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.09.2024 i obowiązuje do Umów
zawartych od tego dnia.